Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/9141
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ลัดดาวัลย์ โชคถาวร | en_US |
dc.date.accessioned | 2022-03-30T07:45:47Z | - |
dc.date.available | 2022-03-30T07:45:47Z | - |
dc.date.issued | 2563 | - |
dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/9141 | - |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en_US |
dc.subject | ร้านค้าออนไลน์ | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | ร้านค้าปลีก | en_US |
dc.subject | ร้านค้าปลีกออนไลน์ | en_US |
dc.title | โมเดลความตั้งใจซื้อซ้ำผ่านร้านค้าปลีกออนไลน์ของผู้บริโภค | en_US |
dc.title.alternative | A model of consumers' repurchase intention through online reatailers | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ปรัชญาดุษฎีบัณฑิต | - |
dc.degree.level | ปริญญาเอก | - |
dc.degree.discipline | การจัดการ | - |
dc.degree.grantor | มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | - |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 530.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 27.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.