Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6756| Title: | Cultural representations and ideological construction in Chinese junior high school english textbooks-a critical discourse analysis and semiotic approach |
| Other Titles: | ภาพแทนทางวัฒนธรรมและการสร้างความเชื่อในตำราเรียนภาษาอังกฤษชั้นมัธยมศึกษาตอนต้นของจีน-การวิเคราะห์เชิงวิพากษ์และกระบวนการทางสัญญะวิทยา |
| Authors: | Qin Xin |
| Keywords: | English Language--Study;English Language--Analysis;Cultural representation;Semiotic approach |
| Issue Date: | 2016 |
| Publisher: | School of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technology |
| URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6756 |
| Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Abstract.pdf | Abstract | 334.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
| Fulltext.pdf | Fulltext | 3.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.