Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2499Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Walaiporn Chaya | - |
| dc.date.accessioned | 2008-09-25T04:25:33Z | - |
| dc.date.available | 2008-09-25T04:25:33Z | - |
| dc.date.issued | 2005 | - |
| dc.identifier.isbn | 9745335576 | - |
| dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2499 | - |
| dc.format.extent | 834022 bytes | - |
| dc.format.extent | 1959342 bytes | - |
| dc.format.mimetype | application/pdf | - |
| dc.format.mimetype | application/pdf | - |
| dc.language.iso | en | en |
| dc.publisher | School of English, Institute of Social Technology, Suranaree University of Technology | en |
| dc.subject | explicit metacognitive strategy training | en |
| dc.subject | EFL | en |
| dc.title | The effects of explicit metacognitive strategy training on efl students' revision of their argumentative essay | en |
| dc.title.alternative | ผลของการสอนกลวิธีการรู้คิดโดยตรงที่มีต่อการแก้ไขงานเขียนเชิงอภิปรายโวหารของนักศึกษาที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ | en |
| dc.type | Thesis | en |
| dc.degree.name | ศึกษาศาสตรดุษฎีบัณฑิต | - |
| dc.degree.level | ปริญญาเอก | - |
| Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| walalporn_fulltext.pdf | Fulltext | 1.91 MB | Adobe PDF | View/Open |
| walalporn_abst.pdf | Abstract | 814.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.