Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1190| Title: | A Genre-based approach to teaching argumentative writing : effects ofn EFL students'writing performance |
| Other Titles: | ผลของวิธีสอนแบบวิเคราะห์รูปแบบงานเขียนเชิงอภิปรายโวหารต่องานเขียนของผู้เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ |
| Authors: | Wiwat Udomyamokkul |
| Keywords: | argumentative;writting performance;genre-based |
| Issue Date: | 2004 |
| Publisher: | สาขาวิชาภาษาอังกฤษศึกษา สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
| URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/1190 |
| ISBN: | 974-533-372-7 |
| Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| wiwat_abstract.pdf | บทคัดย่อ | 99.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
| wiwat_fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 1.57 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.