Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8993
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZhong, Yaoen_US
dc.date.accessioned2021-12-23T06:43:18Z-
dc.date.available2021-12-23T06:43:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8993-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherSchool of Foreign Languages, Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen_US
dc.subjectLexical Approachen_US
dc.subjectReading Comprehension Instructionen_US
dc.subjectChinese EFL Studentsen_US
dc.titleIntegration of lexical approach in reading comprehension instruction of Chinese english major studentsen_US
dc.title.alternativeการบูรณาการแนวการสอนแบบเน้นคำศัพท์เพื่อการสอนการอ่านเพื่อความเข้าใจของนักศึกษาชาวจีนเอกวิชาภาษาอังกฤษen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameMaster of Arts-
dc.degree.levelMaster's Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract881.05 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext2.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.