Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8939
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNakhon Kitjaroonchai-
dc.date.accessioned2021-11-15T09:10:51Z-
dc.date.available2021-11-15T09:10:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8939-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherSchool of Foreign Languages, Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen_US
dc.subjectCollaborative writingen
dc.subjectGoogle Docsen
dc.subjectMultilingual English Learnersen
dc.subjectWeb-based collaborative writingen
dc.subjectWriting performanceen
dc.titleEffects of web-based collaborative writing on learners’ writing performance and interactions in a multilingual english classroomen_US
dc.title.alternativeผลของการเขียนแบบร่วมมือโดยใช้เว็บเป็นฐานที่มีต่อสมรรถนะการเขียนและการปฏิสัมพันธ์ของผู้เรียนในห้องเรียนพหุภาษาที่ใช้ภาษาอังกฤษen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctoral Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract1.02 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext10.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.