Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8868
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDeng Lin-
dc.date.accessioned2021-11-04T06:47:26Z-
dc.date.available2021-11-04T06:47:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8868-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen_US
dc.subjectEnglish language -- Study and teachingen_US
dc.subjectEnglish medium instruction lecturesen_US
dc.subjectRhetorical move structureen_US
dc.subjectFormulaic sequencesen_US
dc.subjectMove-Formulaicity connectionen_US
dc.titleA contrastive study of university english-medium instruction lectures given by native and non-native english lecturers: rhetorical move structure and formulaic languageen_US
dc.title.alternativeการศึกษาเปรียบเทียบการบรรยายในระดับมหาวิทยาลัยที่ใช้ภาษาอังกฤษเป็นสื่อโดยผู้บรรยายที่เป็นเจ้าของภาษาและที่ไม่ใช่เจ้าของภาษา: โครงสร้างอัตถภาคและวัจนะสูตรสำเร็จen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctoral Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract1.26 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext4.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.