Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8734
Title: The effectiveness of augmented reality in out-of-home advertising to generation z consumers' purchase interest
Other Titles: ประสิทธิผลของเทคโนโลยีความเป็นจริงเสริมในสื่อโฆษณานอกบ้านต่อความสนใจซื้อของผู้บริโภคกลุ่มเจอเนอเรชั่นแซด
Authors: Pakatip Kitirattrakarn
Keywords: Augment reality;Advertising;Generation Z;Consumer;Purchase interest
Issue Date: 2019
Publisher: School of Management Technology Institute of Social Technology Suranaree University of Technology
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8734
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract5.69 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext9.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.