Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8660
Title: Global englishes-informed pedagogy in a Chinese context: a case study of university students
Other Titles: การเรียนการสอนแบบนานาภาษาอังกฤษโลกในบริบทจีน: กรณีศึกษาของนักศึกษาในระดับมหาวิทยาลัย
Authors: Lu Huashan
Keywords: Global English Awareness;English language--Teaching;Linguistics--Teaching
Issue Date: 2019
Publisher: School of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technology
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8660
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract508.33 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext3.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.