Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8571
Title: The effects of web-based metacognitive listening practice on Chinese university EFL learners’ listening comprehension ability
Other Titles: ผลการฝึกทักษะการฟังตามแบบกลวิธีอภิปัญญาด้วยการเรียนผ่านเว็บที่มีต่อความสามารถในการฟังเพื่อความเข้าใจของนักศึกษาจีนที่เรียนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศ
Authors: Pei Tao
Keywords: English language--Listening;Listening--Chinese students;Listening comprehension
Issue Date: 2019
Publisher: School of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technology
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8571
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract496.4 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext6.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.