Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8570
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMa Xingxing-
dc.date.accessioned2020-12-04T12:10:11Z-
dc.date.available2020-12-04T12:10:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8570-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen_US
dc.subjectMobile appsen_US
dc.subjectLearning vocabularyen_US
dc.subjectEnglish language--Learningen_US
dc.titleThe effects of using a theory-based mobile application on EFL learners’ vocabulary learning and retentionen_US
dc.title.alternativeผลของการใช้โมบายแอพพลิเคชั่นเชิงทฤษฎีต่อการเรียนคำศัพท์และความคงไว้ในการจำคำศัพท์ของผู้เรียนภาษาที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctoral Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract938.28 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext4.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.