Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDeng Dongyuan-
dc.date.accessioned2020-12-04T12:09:42Z-
dc.date.available2020-12-04T12:09:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8569-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen_US
dc.subjectEnglish language--Usage--Chinaen_US
dc.subjectEnglish language--Study and teachingen_US
dc.subjectEnglish language--Learning--Chinaen_US
dc.titleEthnic minority university students’ EFL learning experiences in the trilingual context of Yunnan, Chinaen_US
dc.title.alternativeประสบการณ์การเรียนรู้ภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศของนักศึกษาระดับมหาวิทยาลัยที่เป็นชนกลุ่มน้อยทางชาติพันธุ์ในบริบทสามภาษาของมณฑลยูนนาน ประเทศจีนen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctoral Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract607.91 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext8.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.