Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8497
Title: | ผลการจัดการเรียนรู้แบบห้องเรียนกลับด้านต่อการเรียนรู้แบบนำตนเองและผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนของนักศึกษาพยาบาลศาสตร์ ในวิชาการพยาบาลเด็กและวัยรุ่น |
Other Titles: | Effect of flipped classroom on self-directed learning characteristics and learning achievement of nursing students in pediatric and adolescent nursing subject |
Authors: | วรรษชล พิเชียรวิไล |
Keywords: | การจัดการเรียนการสอน--มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี;การเรียนแบบมีส่วนร่วม;ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน;การเรียนรู้แบบผสมผสาน;การเรียนการสอนแบบผสมผสาน;ระบบการเรียนการสอน |
Issue Date: | 2563 |
Publisher: | สถานพัฒนาคณาจารย์ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
Series/Report no.: | FDA2563-03; |
Description: | รายงานบทความวิจัยฉบับสมบูรณ์ นำเสนอต่อ คณะทำงานพิจารณาทุนวิจัยเพื่อพัฒนาการเรียนการสอนและวิจัยในชั้นเรียน สถานพัฒนาคณาจารย์ เมื่อวันที่ 29 กันยายน 2563 |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8497 |
Appears in Collections: | บทความ (Articles) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
FDA2563-03_Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 443.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
FDA2563-03_Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 873.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.