Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8421
Title: The effects of gamified flipped classroom application on learning english vocabulary for Thai university students in EFL context
Other Titles: ผลของการใช้โปรแกรมประยุกต์เกมในรูปแบบห้องเรียนกลับด้านที่มีต่อการเรียนรู้คำศัพท์ภาษาอังกฤษสำหรับนักศึกษาไทยในระดับมหาวิทยาลัยในบริบทที่เรียนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศ
Authors: Varitsara Botmart
Keywords: English language -- Study and teaching -- Thailand;English language -- Vocabulary;Vocabulary -- Study and teaching
Issue Date: 2019
Publisher: School of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technology
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8421
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract1.07 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext2.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.