Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8348
Title: | รายงานวิจัยสถาบันเรื่องกลยุทธ์การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์แปรรูปนมตรา มทส. |
Other Titles: | Integrated marketing communications strategies affecting the decision to purchase milk processing products SUT brand |
Authors: | สุทธภา รติรัชชานนท์ |
Keywords: | การตลาด;การตลาด -- การตัดสินใจ;การจัดการฟาร์ม -- การตัดสินใจ;ผลิตภัณฑ์นม -- การตลาด |
Issue Date: | 2562 |
Publisher: | ฟาร์มมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
Series/Report no.: | 61-02-01; |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8348 |
Appears in Collections: | รายงานการวิจัย (Research Report) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 878.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 2.9 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.