Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorArnon Jannok-
dc.date.accessioned2020-02-24T04:11:45Z-
dc.date.available2020-02-24T04:11:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8154-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen_US
dc.subjectBlind studentsen_US
dc.subjectFlipped classroomen_US
dc.subjectListening comprehensionen_US
dc.subjectEnglish language--Listeningen_US
dc.titleEffectiveness of the instructor-designed instructional materials to enhance the blind's listening comprehension through the flipped classroom in Thai contexten_US
dc.title.alternativeประสิทธิผลของสื่อการสอนที่ออกแบบโดยผู้สอนเพื่อพัฒนาการฟังเพื่อความเข้าใจของนักเรียนตาบอดผ่านรูปแบบห้องเรียนกลับด้านในบริบทของประเทศไทยen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameMaster of Arts-
dc.degree.levelMaster's Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract1.39 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext7.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.