Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8154
Title: Effectiveness of the instructor-designed instructional materials to enhance the blind's listening comprehension through the flipped classroom in Thai context
Other Titles: ประสิทธิผลของสื่อการสอนที่ออกแบบโดยผู้สอนเพื่อพัฒนาการฟังเพื่อความเข้าใจของนักเรียนตาบอดผ่านรูปแบบห้องเรียนกลับด้านในบริบทของประเทศไทย
Authors: Arnon Jannok
Keywords: Blind students;Flipped classroom;Listening comprehension;English language--Listening
Issue Date: 2018
Publisher: School of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technology
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8154
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract1.39 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext7.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.