Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8070
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณัฐพล ที่รัก | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-10T09:06:02Z | - |
dc.date.available | 2020-01-10T09:06:02Z | - |
dc.date.issued | 2561 | - |
dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8070 | - |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | สาขาวิชาวิศวกรรมเครื่องกล สำนักวิชาวิศวกรรมศาสตร์ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en_US |
dc.subject | เครื่องยนต์--สมรรถนะ | en_US |
dc.subject | เครื่องยนต์--การจุดระเบิด | en_US |
dc.subject | การจุดระเบิด | en_US |
dc.title | ผลกระทบของการฉีดน้ำมันที่มีออกซิเจนเป็นองค์ประกอบในท่อร่วมไอดีต่อสมรรถนะและมลพิษของเครื่องยนต์จุดระเบิดด้วยการอัด | en_US |
dc.title.alternative | Effect of fort fuel injection of oxygenated fuels on performance and emission of a compression ignition engine | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | วิศวกรรมศาสตรมหาบัณฑิต | - |
dc.degree.level | ปริญญาโท | - |
dc.degree.discipline | วิศวกรรมเมคคาทรอนิกส์ | - |
dc.degree.grantor | มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | - |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 3.12 MB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 18.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.