Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7940| Title: | ปัจจัยทางการตลาดในมุมมองของลูกค้าที่มีต่อโครงสร้างอาคารเหล็กสำเร็จรูป |
| Other Titles: | Marketing factors in customers' perspective toward the prefabricated steel buildings' structure of Pre-Engineered Buildings (PEB) |
| Authors: | กฤตทอง พานดอกไม้ |
| Keywords: | การตลาด--การจัดการ;อาคาร--โครงสร้าง |
| Issue Date: | 2560 |
| Publisher: | สาขาวิชาการบริหารงานก่อสร้างและสาธารณูปโภค สำนักวิชาวิศวกรรมศาสตร์ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
| URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7940 |
| Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 563.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
| Fulltext_7940.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 2.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.