Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7753
Title: | การสํารวจส่วนประสมทางการตลาดและปัจจัยในการตัดสินใจเลือกใช้สายการบินของผู้ประกอบการขนส่งสินค้าในประเทศไทย |
Other Titles: | A survey of marketing mix and decisional factors on airline carrier among incentive freight forwarder in Thailand |
Authors: | ภีรดา ประดิษฐพงษ์ |
Advisor: | อารีรัตน์ เส็นสด |
Keywords: | การขนส่งสินค้า;การเลือกของผู้บริโภค;ผู้ประกอบการขนส่ง;การตัดสินใจ;สายการบิน |
Issue Date: | 2560 |
Publisher: | สาขาวิชาการจัดการการบิน สถาบันการบินพลเรือน |
Description: | สถาบันการบินพลเรือน สถาบันสมทบมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7753 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract-watermark.pdf | บทคัดย่อ | 328.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext-watermark.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 77.88 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.