Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7690
Title: Online promotional genre set in tourism business: multimodal discourse analysis of international hotel, restaurant, and tourist destination homepages
Other Titles: กลุ่มประเภทงานเขียนเพื่อการส่งเสริมการขายออนไลน์ในธุรกิจท่องเที่ยว : การวิเคราะห์วาทกรรมหลากมิติของโฮมเพจโรงแรม ร้านอาหารและจุดหมายปลายทางการท่องเที่ยวนานาชาติ
Authors: Chalita Yaemwannang
Keywords: Restaurants;Business writing;Business report writing;Tourism;Hotels
Issue Date: 2017
Publisher: School of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technology
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7690
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract637.05 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext8.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.