Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorบุษกร คำโฮม-
dc.date.accessioned2019-01-31T09:15:10Z-
dc.date.available2019-01-31T09:15:10Z-
dc.date.issued2560-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7653-
dc.format.extent6014929 bytes-
dc.format.extent6015514 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectการทำงาน--การจัดการen
dc.subjectพนักงาน--ความพอใจในการทำงานen
dc.titleผลของข้อมูลย้อนกลับด้านลบที่มีต่อความตั้งใจในการปรับปรุงงานและผลการปฏิบัติงานของพนักงานเจนเนอเรชั่นวายen
dc.title.alternativeThe effects of negative feedback on intention to improve efficiency of job and work performance of generation y employeesen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameปรัชญาดุษฎีบัณฑิต-
dc.degree.levelปริญญาเอก-
dc.degree.disciplineการจัดการ-
dc.degree.grantorมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม5.87 MBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdfบทคัดย่อ5.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.