Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7023
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOliver Ebua Mua-
dc.date.accessioned2017-10-20T09:02:31Z-
dc.date.available2017-10-20T09:02:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7023-
dc.descriptionSUT Thesis Foreign Languagesen
dc.format.extent7011108 bytes-
dc.format.extent598795 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of Foreign Languages, Institute of Social Technology, Suranaree University of Technologyen
dc.subjectCultureen
dc.subjectTeaching approachen
dc.subjectTeaching methoden
dc.subjectTeaching techniqueen
dc.subjectEnglish language--Thailanden
dc.titleAn exploratory study of practices in teaching culture in the efl classroom at secondary school level in north east of Thailanden
dc.title.alternativeการศึกษาเชิงสำรวจเกี่ยวกับการสอนด้านวัฒนธรรมในห้องเรียนภาษาอังกฤษระดับมัธยมศึกษาตอนต้นในภาคตะวันออกเฉียงเหนือของประเทศไทยen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameMaster of Arts-
dc.degree.levelMaster's Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract-watermark.pdfabstract584.76 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext-watermark.pdffulltext6.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.