Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6756
Title: | Cultural representations and ideological construction in Chinese junior high school english textbooks-a critical discourse analysis and semiotic approach |
Other Titles: | ภาพแทนทางวัฒนธรรมและการสร้างความเชื่อในตำราเรียนภาษาอังกฤษชั้นมัธยมศึกษาตอนต้นของจีน-การวิเคราะห์เชิงวิพากษ์และกระบวนการทางสัญญะวิทยา |
Authors: | Qin Xin |
Keywords: | English Language--Study;English Language--Analysis;Cultural representation;Semiotic approach |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | School of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technology |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6756 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | Abstract | 334.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | Fulltext | 3.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.