Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6756
Title: Cultural representations and ideological construction in Chinese junior high school english textbooks-a critical discourse analysis and semiotic approach
Other Titles: ภาพแทนทางวัฒนธรรมและการสร้างความเชื่อในตำราเรียนภาษาอังกฤษชั้นมัธยมศึกษาตอนต้นของจีน-การวิเคราะห์เชิงวิพากษ์และกระบวนการทางสัญญะวิทยา
Authors: Qin Xin
Keywords: English Language--Study;English Language--Analysis;Cultural representation;Semiotic approach
Issue Date: 2016
Publisher: School of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technology
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6756
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract334.98 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext3.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.