Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6097
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAsmara Anjas-
dc.date.accessioned2016-12-07T04:13:53Z-
dc.date.available2016-12-07T04:13:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6097-
dc.format.extent2338109 bytes-
dc.format.extent2237069 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology. Suranaree University of Technology.en
dc.subjectEnglish language--Study and teachingen
dc.subjectEnglish language--Grammaren
dc.subjectComparative and generalen
dc.subjectEnglish language--Study and teaching--Indonesiaen
dc.subjectVerbal intelligenceen
dc.subjectLogical Intelligenceen
dc.titleL2 Grammar learning strategies of EFL Indonesian learners with verbal and logical intelligenceen
dc.title.alternativeกลวิธีการเรียนไวยากรณ์ภาษาที่สองของผู้เรียนชาวอินโดนีเซียที่เรียนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศและมีเชาวน์ปัญญาด้านภาษาและด้านการใช้เหตุผลเชิงตรรกะen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameMaster of Art-
dc.degree.levelMaster's Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fulltext.pdfFulltext2.28 MBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdfAbstract249.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.