Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6077| Title: | การพัฒนาระบบเฮลป์เดสก์ออนไลน์โดยใช้ออนโทโลยี: กรณีศึกษาระบบกรอกภาระงานสายวิชาการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
| Other Titles: | The development of an online help-desk using ontologies: a case study of an academic workload system, Suranaree University of Technology |
| Authors: | ชาญชัย คำภา |
| Keywords: | ออนโทโลยี (การค้นข้อสนเทศ);ระบบสารสนเทศเพื่อการจัดการ;ซอฟต์แวร์--การพัฒนา;เฮลป์เดสก์ |
| Issue Date: | 2558 |
| Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีสารสนเทศ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
| URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6077 |
| Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 200.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
| Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 4.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.