Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWang Sheng-
dc.date.accessioned2016-03-18T07:38:34Z-
dc.date.available2016-03-18T07:38:34Z-
dc.date.issued2558-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5834-
dc.format.extent504126 bytes-
dc.format.extent2865023 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoen_USen
dc.publisherSchool of Foreign Languages of Philosophy Suranaree University of Technologyen
dc.subjectCritical thinkingen
dc.subjectChinese studentsen
dc.subjectReadingen
dc.titleDevelopment of Chinese EFL learners' critical thinking skills through reading-based guide instructionen
dc.title.alternativeการพัฒนาทักษะการคิดเชิงวิพากย์ของผู้เรียนภาษาอังกฤษชาวจีนในฐานะภาษาต่างประเทศโดยการสอนแนะด้วยการใช้การอ่านเป็นฐานen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctoral Degree-
dc.degree.disciplineForeign Languages-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fulltext.pdfFulltext2.8 MBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdfAbstract492.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.