Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสามารถ พงษ์วิมลสวัสดิ์-
dc.date.accessioned2015-09-16T12:53:17Z-
dc.date.available2015-09-16T12:53:17Z-
dc.date.issued2556-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5260-
dc.format.extent279432 bytes-
dc.format.extent4667689 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสาขาวิชาวิศวกรรมโยธา สำนักวิชาวิศวกรรมศาสตร์ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectความเร็วen
dc.subjectดินลูกรังen
dc.subjectวัสดุen
dc.subjectวัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้างen
dc.titleอิทธิพลของความเร็วและจำนวนเที่ยววิ่งของรถบดอัดต่อความแน่นแห้ง ในสนามของวัสดุชั้นทางดินลูกรังen
dc.title.alternativeInfluence of Velocity and Number of Roller Passes on Field dry Density of Lateritic Soisubbase.en
dc.typeThesisen
dc.degree.nameวิศวกรรมศาสตรมหาบัณฑิต-
dc.degree.levelปริญญาโท-
dc.degree.disciplineวิศวกรรมโยธา-
dc.degree.grantorมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis )

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fulltext.pdfFulltext4.56 MBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdfAbstract272.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.