Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4949
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศินีกานต์ ศิริศรีมังกร | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-18T14:27:37Z | - |
dc.date.available | 2015-04-18T14:27:37Z | - |
dc.date.issued | 2556 | - |
dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4949 | - |
dc.format.extent | 1093710 bytes | - |
dc.format.extent | 4712289 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | th | en |
dc.publisher | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en |
dc.subject | ลูกค้าสัมพันธ์--การบริหาร | en |
dc.subject | ความพึงพอใจ--ผู้ใช้บริการ | en |
dc.subject | ความผูกพันของผู้ใช้บริการ | en |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างประเภทของเนื้อหาในการบริหารลูกค้าสัมพันธ์บนสังคมออนไลน์กับความผูกพันทุ่มเทของลูกค้า | en |
dc.title.alternative | Relationships between content typologies in online social customer relationship management and customer engagement | en |
dc.type | Thesis | en |
dc.degree.name | การจัดการมหาบัณฑิต | - |
dc.degree.level | ปริญญาโท | - |
dc.degree.discipline | เทคโนโลยีการจัดการ | - |
dc.degree.grantor | มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | - |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fulltext.pdf | ้เอกสารฉบับเต็ม | 4.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.