Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4949
Title: | ความสัมพันธ์ระหว่างประเภทของเนื้อหาในการบริหารลูกค้าสัมพันธ์บนสังคมออนไลน์กับความผูกพันทุ่มเทของลูกค้า |
Other Titles: | Relationships between content typologies in online social customer relationship management and customer engagement |
Authors: | ศินีกานต์ ศิริศรีมังกร |
Keywords: | ลูกค้าสัมพันธ์--การบริหาร;ความพึงพอใจ--ผู้ใช้บริการ;ความผูกพันของผู้ใช้บริการ |
Issue Date: | 2556 |
Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4949 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fulltext.pdf | ้เอกสารฉบับเต็ม | 4.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.