Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4552
Title: | The effects of drama-based role play structured by stad on university students’ speaking skill, motivation, and self-esteem |
Other Titles: | ผลกระทบของการแสดงตามบทบาทโดยใช้ละครเป็นหลักด้วยโครงสร้างแบบเทคนิคแบ่งกลุ่มคละผลสัมฤทธิ์ที่มีต่อทักษะการพูด แรงจูงใจ และการรู้คุณค่าในตนเอง ในการเรียนภาษาอังกฤษของนักศึกษาระดับมหาวิทยาลัย |
Authors: | Lawarn Sirisrimangkorn |
Keywords: | Theater--Learning |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | School of English Institute of Social Technology Suranaree University of Technology |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4552 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 395.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 3.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.