Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4399
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอุมารัชนี แก้วบุดตา-
dc.date.accessioned2014-02-28T10:11:19Z-
dc.date.available2014-02-28T10:11:19Z-
dc.date.issued2553-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4399-
dc.format.extent1945320 bytes-
dc.format.extent151878 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสาขาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectการเลือกซื้อสินค้า--นครราชสีมาen
dc.subjectสินค้าบริโภค--การตัดสินใจen
dc.titleอิทธิพลของบุคลิกภาพต่อการตัดสินใจซื้อหนังสือจิตวิทยาเพื่อพัฒนาตนเองของคนวัยทำงานในจังหวัดนครราชสีมาen
dc.title.alternativePersonality effects on purchasing decisions of psychology books for self-development of working-age people in Nakhon Ratchasima provineen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameการจัดการมหาบัณฑิต-
dc.degree.levelปริญญาโท-
dc.degree.disciplineเทคโนโลยีการจัดการ-
dc.degree.grantorมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfบทคัดย่อ148.32 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม1.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.