Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3870
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLian Zhang-
dc.date.accessioned2013-01-21T15:04:19Z-
dc.date.available2013-01-21T15:04:19Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3870-
dc.format.extent6298488 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of English. Institute of Social Technology. Suranaree University of Technology.en
dc.subjectMetacognitive strategy trainingen
dc.subjectReading abilityen
dc.subjectAcademic reading comprehensionen
dc.subjectChinese university Studentsen
dc.titleEffects of metacognitive strategy training on chinese efl students’ academic reading comprehensionen
dc.title.alternativeผลการฝึกกลวิธีอภิปริชานที่มีต่อการอ่านเอาความของนักศึกษาชาวจีนที่เรียนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctoral Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fulltext.pdfFulltext6.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.