Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3870| Title: | Effects of metacognitive strategy training on chinese efl students’ academic reading comprehension |
| Other Titles: | ผลการฝึกกลวิธีอภิปริชานที่มีต่อการอ่านเอาความของนักศึกษาชาวจีนที่เรียนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศ |
| Authors: | Lian Zhang |
| Keywords: | Metacognitive strategy training;Reading ability;Academic reading comprehension;Chinese university Students |
| Issue Date: | 2011 |
| Publisher: | School of English. Institute of Social Technology. Suranaree University of Technology. |
| URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3870 |
| Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| fulltext.pdf | Fulltext | 6.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.