Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3648
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศุภจิต สนิทวงศ์ ณ อยุธยา-
dc.contributor.authorขวัญกมล ดอนขวา-
dc.date.accessioned2011-08-26T13:04:10Z-
dc.date.available2011-08-26T13:04:10Z-
dc.date.issued2552-
dc.identifier.citationSuranaree Journal of Social Science Vol.3 No.1; June 2009 p:37-53.en
dc.identifier.issn1905-9329-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3648-
dc.format.extent728572 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectความพึงพอใจen
dc.subjectความคาดหวังen
dc.subjectการท่องเที่ยว--การจัดการen
dc.subjectโฮมสเตย์en
dc.titleความคาดหวังและความพึงพอใจของนักท่องเที่ยวต่อการบริการของโฮมสเตย์ในภาคตะวันออกเฉียงเหนือตอนล่างen
dc.title.alternativeTourists's expectations and their satisfaction with homestay services in lower- Northeastern Thailanden
dc.typeArticleen
Appears in Collections:บทความ (Articles)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
p37.pdfเอกสารฉบับเต็ม711.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.