Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3570
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorรัฐพร ภักดีณรงค์-
dc.date.accessioned2011-07-04T08:41:45Z-
dc.date.available2011-07-04T08:41:45Z-
dc.date.issued2553-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3570-
dc.format.extent3020743 bytes-
dc.format.extent1223052 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectการตลาดen
dc.subjectสถาบันการเงินen
dc.subjectเศรษฐกิจพอเพียงen
dc.titleผลของกลยุทธ์ทางการตลาดของสถาบันการเงินต่อการออมภายใต้ปรัชญาของเศรษฐกิจพอเพียงen
dc.title.alternativeEffects of marketing strategy of the financial institution on the savings under the sufficiency economy philosophyen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameการจัดการมหาบัณฑิต-
dc.degree.levelปริญญาโท-
dc.degree.disciplineเทคโนโลยีการจัดการ-
dc.degree.grantorมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
abstract.pdfบทคัดย่อ1.19 MBAdobe PDFView/Open
fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม2.95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.