Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3534
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ฉวีวรรณ เพ็ชรประสม | - |
dc.contributor.author | ขวัญกมล ดอนขวา | - |
dc.date.accessioned | 2011-05-13T11:55:43Z | - |
dc.date.available | 2011-05-13T11:55:43Z | - |
dc.date.issued | 2553 | - |
dc.identifier.citation | Suranaree Journal Social Science. Vol.4 no.2; December 2010 (33-47). | en |
dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3534 | - |
dc.format.extent | 829703 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | th | en |
dc.publisher | สาขาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en |
dc.subject | การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ | en |
dc.subject | การบริหารประสบการณ์ลูกค้า | en |
dc.subject | คุณค่าตราสินค้า | en |
dc.subject | ธุรกิจสินเชื่อบัตรเครดิต | en |
dc.title | ผลกระทบของการบริหารลูกค้าสัมพันธ์และการบริหารประสบการณ์ลูกค้าต่อคุณค่าตราสินค้าในธุรกิจสินเชื่อบัตรเครดิต | en |
dc.title.alternative | Impacts of customer relationship management and customer experience management on brand equity in the credit card business | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | บทความ (Articles) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AR54_3.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 810.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.