Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3534
Title: | ผลกระทบของการบริหารลูกค้าสัมพันธ์และการบริหารประสบการณ์ลูกค้าต่อคุณค่าตราสินค้าในธุรกิจสินเชื่อบัตรเครดิต |
Other Titles: | Impacts of customer relationship management and customer experience management on brand equity in the credit card business |
Authors: | ฉวีวรรณ เพ็ชรประสม ขวัญกมล ดอนขวา |
Keywords: | การบริหารลูกค้าสัมพันธ์;การบริหารประสบการณ์ลูกค้า;คุณค่าตราสินค้า;ธุรกิจสินเชื่อบัตรเครดิต |
Issue Date: | 2553 |
Publisher: | สาขาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
Citation: | Suranaree Journal Social Science. Vol.4 no.2; December 2010 (33-47). |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3534 |
Appears in Collections: | บทความ (Articles) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AR54_3.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 810.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.