Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3243| Title: | Effects of electronic peer response in comparison with face-to-face peer response on chinese efl university students' writing revision |
| Other Titles: | การศึกษาเปรียบเทียบผลของการวิพากย์แบบเผชิญหน้าและแบบอิเล็กทรอนิกส์ที่มีต่อการแก้ไขงานเขียนของนักศึกษามหาวิทยาลัยจีนที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ |
| Authors: | Wang Song |
| Keywords: | EFL writing;English language study |
| Issue Date: | 2009 |
| Publisher: | School of English, Institute of Social Technology Suranaree University of Technology |
| URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3243 |
| Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| fulltext.pdf | Fulltext | 678.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
| Abstract.pdf | Abstract | 69.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.