Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3170
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLingli Duan-
dc.date.accessioned2010-01-20T02:21:32Z-
dc.date.available2010-01-20T02:21:32Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3170-
dc.format.extent1343058 bytes-
dc.format.extent120082 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of English, Institute of Social Technology, Suranaree University of Technologyen
dc.subjectExplicit instructionen
dc.subjectImplicit instructionen
dc.subjectAppropriacy of english refusalsen
dc.titleThe effects of explicit and implicit instruction on appropriacy of english refusals by chinese EFL studentsen
dc.title.alternativeผลของการสอนแบบชัดเจนและแบบเป็นนัยที่มีต่อการตอบปฏิเสธที่เหมาะสมกับบริบทของนักศึกษาจีนที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameDoctor of Philosophy in English Language Studies-
dc.degree.nameDoctor's Degree-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
abstract.pdfAbstract117.27 kBAdobe PDFView/Open
fulltext.pdfFulltext1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.