Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3170
Title: The effects of explicit and implicit instruction on appropriacy of english refusals by chinese EFL students
Other Titles: ผลของการสอนแบบชัดเจนและแบบเป็นนัยที่มีต่อการตอบปฏิเสธที่เหมาะสมกับบริบทของนักศึกษาจีนที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ
Authors: Lingli Duan
Keywords: Explicit instruction;Implicit instruction;Appropriacy of english refusals
Issue Date: 2008
Publisher: School of English, Institute of Social Technology, Suranaree University of Technology
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3170
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
abstract.pdfAbstract117.27 kBAdobe PDFView/Open
fulltext.pdfFulltext1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.