Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3170
Title: | The effects of explicit and implicit instruction on appropriacy of english refusals by chinese EFL students |
Other Titles: | ผลของการสอนแบบชัดเจนและแบบเป็นนัยที่มีต่อการตอบปฏิเสธที่เหมาะสมกับบริบทของนักศึกษาจีนที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ |
Authors: | Lingli Duan |
Keywords: | Explicit instruction;Implicit instruction;Appropriacy of english refusals |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | School of English, Institute of Social Technology, Suranaree University of Technology |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3170 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
abstract.pdf | Abstract | 117.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
fulltext.pdf | Fulltext | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.