Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3105
Title: | การใช้ช่องทางการตลาดของผู้บริโภคในการซื้อผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร |
Other Titles: | The use of marketing channels by consumers to purchase dietary supplements |
Authors: | ณัชชา ลิมปศิริสุวรรณ |
Keywords: | การตลาด;ผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร;การซื้อสินค้าของผู้บริโภค |
Issue Date: | 2551 |
Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3105 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
abstract.pdf | บทคัดย่อ | 324.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 1.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.