Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3102
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จิลมิกา เจริญทนัง | - |
dc.date.accessioned | 2010-01-04T09:56:56Z | - |
dc.date.available | 2010-01-04T09:56:56Z | - |
dc.date.issued | 2551 | - |
dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3102 | - |
dc.format.extent | 2301797 bytes | - |
dc.format.extent | 1336697 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | th | en |
dc.publisher | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en |
dc.subject | การตลาด | en |
dc.subject | อาหารแช่แข็ง | en |
dc.subject | อาหารพร้อมบริโภค | en |
dc.title | การสื่อสารการตลาดเชิงบูรณาการที่มีผลต่อการซื้ออาหารแช่แข็งพร้อมรับประทาน | en |
dc.title.alternative | Integrated marketing communications affecting decisions on the purchase of ready-to-eat frozen food | en |
dc.type | Thesis | en |
dc.degree.name | การจัดการมหาบัณฑิต | - |
dc.degree.level | ปริญญาโท | - |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
abstract.pdf | บทคัดย่อ | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 2.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.