Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3102
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจิลมิกา เจริญทนัง-
dc.date.accessioned2010-01-04T09:56:56Z-
dc.date.available2010-01-04T09:56:56Z-
dc.date.issued2551-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3102-
dc.format.extent2301797 bytes-
dc.format.extent1336697 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectการตลาดen
dc.subjectอาหารแช่แข็งen
dc.subjectอาหารพร้อมบริโภคen
dc.titleการสื่อสารการตลาดเชิงบูรณาการที่มีผลต่อการซื้ออาหารแช่แข็งพร้อมรับประทานen
dc.title.alternativeIntegrated marketing communications affecting decisions on the purchase of ready-to-eat frozen fooden
dc.typeThesisen
dc.degree.nameการจัดการมหาบัณฑิต-
dc.degree.levelปริญญาโท-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
abstract.pdfบทคัดย่อ1.31 MBAdobe PDFView/Open
fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม2.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.