Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3102
Title: การสื่อสารการตลาดเชิงบูรณาการที่มีผลต่อการซื้ออาหารแช่แข็งพร้อมรับประทาน
Other Titles: Integrated marketing communications affecting decisions on the purchase of ready-to-eat frozen food
Authors: จิลมิกา เจริญทนัง
Keywords: การตลาด;อาหารแช่แข็ง;อาหารพร้อมบริโภค
Issue Date: 2551
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3102
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
abstract.pdfบทคัดย่อ1.31 MBAdobe PDFView/Open
fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม2.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.