Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3100
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวรวิทย์ จุลนวล-
dc.date.accessioned2010-01-04T09:56:39Z-
dc.date.available2010-01-04T09:56:39Z-
dc.date.issued2551-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/3100-
dc.format.extent1470453 bytes-
dc.format.extent67700 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectการตลาดen
dc.subjectการส่งออกen
dc.subjectเครื่องเทศไทยen
dc.titleการวิเคราะห์ตลาดส่งออกเครื่องเทศไทยโดยใช้ดัชนีความได้เปรียบเชิงเปรียบเทียบที่ปรากฎและการวิเคราะห์ส่วนแบ่งตลาดคงที่en
dc.title.alternativeAn analysis of Thai spice export market by revealed comparative advantage and constant market share analysisen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameการจัดการมหาบัณฑิต-
dc.degree.levelปริญญาโท-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
abstract.pdfบทคัดย่อ66.11 kBAdobe PDFView/Open
fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม1.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.