Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2687
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเบญจมาพร เจริญศรี-
dc.date.accessioned2008-11-07T07:58:05Z-
dc.date.available2008-11-07T07:58:05Z-
dc.date.issued2550-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2687-
dc.format.extent853404 bytes-
dc.format.extent82532 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectการตอบสนองของเจเนอเรชั่นวายen
dc.subjectงานการตลาดเพื่อสังคมen
dc.titleการตอบสนองของเจเนอเรชั่นวายต่องานการตลาดเพื่อสังคมen
dc.title.alternativeGeneration Y's responses towards societal marketing programsen
dc.typeThesisen
dc.degree.levelปริญญาโท-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Benjamaporn_abst.pdfAbstract80.6 kBAdobe PDFView/Open
Benjamaporn_full.pdfFulltext833.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.