Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2512
Title: ปัจจัยที่มีผลกระทบต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าทางการตลาดเพื่อสิ่งแวดล้อม ของเจเนอเรชั่นวาย
Other Titles: FACTORS AFFECTING GENERATION Y’S PURCHASING DECISIONS TOWARDS GREEN MARKETING PRODUCTS
Authors: ดารกา ไตรรัตน์วงศ์
Keywords: ปัจจัยที่มีผลกระทบต่อการตัดสินใจ;เจเนอเรชั่นวาย
Issue Date: 2550
Publisher: สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2512
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Daraga_abst.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open
Daraga_fulltext.pdf8.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.