Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2512
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorดารกา ไตรรัตน์วงศ์-
dc.date.accessioned2008-10-06T05:08:25Z-
dc.date.available2008-10-06T05:08:25Z-
dc.date.issued2550-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2512-
dc.format.extent8397833 bytes-
dc.format.extent1435708 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectปัจจัยที่มีผลกระทบต่อการตัดสินใจen
dc.subjectเจเนอเรชั่นวายen
dc.titleปัจจัยที่มีผลกระทบต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าทางการตลาดเพื่อสิ่งแวดล้อม ของเจเนอเรชั่นวายen
dc.title.alternativeFACTORS AFFECTING GENERATION Y’S PURCHASING DECISIONS TOWARDS GREEN MARKETING PRODUCTSen
dc.typeThesisen
dc.degree.levelปริญญาโท-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Daraga_abst.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open
Daraga_fulltext.pdf8.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.