Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2508
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorChittima Kaweera-
dc.date.accessioned2008-10-06T04:58:24Z-
dc.date.available2008-10-06T04:58:24Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2508-
dc.format.extent1067403 bytes-
dc.format.extent63857 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of English, Institute of Social Technology, Suranaree University of Technologyen
dc.subjectteacher written feedbacken
dc.subjecterror correction-
dc.subjectrevision-
dc.titleTHE EFFECTS OF DIFFERENT TYPES OF TEACHER WRITTEN FEEDBACK ON THAI COLLEGE STUDENT WRITINGen
dc.title.alternativeผลของการให้ผลสะท้อนกลับแบบเขียนชนิดต่างๆ ของครูที่มีต่อการเขียนของนักศึกษาไทยระดับอุดมศึกษาen
dc.typeThesisen
dc.degree.levelปริญญาเอก-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chittima Kaweera_abst.pdfAbstract62.36 kBAdobe PDFView/Open
Chittima Kaweera_fulltext.pdfFulltext1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.