Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2499
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWalaiporn Chaya-
dc.date.accessioned2008-09-25T04:25:33Z-
dc.date.available2008-09-25T04:25:33Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.isbn9745335576-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2499-
dc.format.extent834022 bytes-
dc.format.extent1959342 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of English, Institute of Social Technology, Suranaree University of Technologyen
dc.subjectexplicit metacognitive strategy trainingen
dc.subjectEFLen
dc.titleThe effects of explicit metacognitive strategy training on efl students' revision of their argumentative essayen
dc.title.alternativeผลของการสอนกลวิธีการรู้คิดโดยตรงที่มีต่อการแก้ไขงานเขียนเชิงอภิปรายโวหารของนักศึกษาที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameศึกษาศาสตรดุษฎีบัณฑิต-
dc.degree.levelปริญญาเอก-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
walalporn_fulltext.pdfFulltext1.91 MBAdobe PDFView/Open
walalporn_abst.pdfAbstract814.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.